Bebeğim emmediği için ben de baya araştırıp golden goat tercih etmiştim, bebeğim de tadını çok seviyor, gaz yapmadı ama bebeğe göre değişiyor gaz konusu.
Bebeğimi malesef çok kusturdu o yüzden devam edemedik, alerjik mama kullanıyoruz.
Araştırın içinize sinerse denersiniz ama anladığım kadarıyla her bebeğe farklı mama yarıyor.
Kilo aldırması, gaz-kabızlık sorunu olmaması vs her bebekte farklı etki.
Deneyerek bebeğiniz için en iyi olanı buluyorsunuz.
O yüzden şu mama süper illa onu al diyenleri anlayamıyorum hiçç.