kızlar saçımı ağustos eylül arası kahve-kestane arası bi renge boyadım ama aşşşırı sıkıldım bu renkten. böyle çılgın bi renk olsun istiyorum yoksa en sonunda dayanamayıp simsiyaha boyıcam. saçlarım göğüs altı bel üstü yani uzun. saçımı hangi renk tutar size hatta şöyle flaşlı flaşsız bi resim atayım bana fikir verin nooooolur. böyle şarap rengi tonları patlıcan moru falan acayip istiyorum hatta açılcağını bilsem kuaföre gidip kızıl veya soğuk sarı bile yaptırabilirim😞