Eslemsi_04 Hayırlı akşamlar arkadaşlar yeni iphone 14 pro max var elimizde ama şifresini unuttu kardeşim nasıl acacğımız hakkımda bilginiz varmı kurtarma ekranına getirip bilgisayara bağladık ama elma logosu geldi ekrana dolmuyo kaldı oyle
Askimizinmeyveleri Eslemsi_04 androidlerde bi şekilde olurda iphonede çok zor hiç sanmıyorum sizin yapabileceğinizi
AgentMom Eslemsi_04 apple mağazalarına faturanızla gidip açtırın. Diğer türlü telefon garantisi gidiyor.
yagmurkokusu_ Eslemsi_04 apple destekten ulaşın yardımcı oluyorlar eşimde unutmuştu fatura bilgisi istiyorlar kullanıcı telefondaki icloud soruyorlar falan filan
Eslemsi_04 Askimizinmeyveleri videolara baktık yapılıyo ama olmadı ya umarım bozulmazda tlfncu halledebilir
-_-hUysUzvetatlikadin Eslemsi_04 internette yazar yanlış söylemiyeyim şimdi tuşları benimde ilk aldığımda öyle oldu bazı tuşlara aynı anda belirli sürede uzun basınca telefon sıfırlanıyor ilk aldığın ki gibi oluyor ses açma orta tuş kapama düşürdü sanırım ama sırasını tam hatırlamıyorum
Deletedmom_41 Eslemsi_04 Yillar once basima aynisi gelmisti ve bir Youtube kanali sayesinde halletmistim
Blackcloud Eslemsi_04 Bizde batumdan 13 aldık ama bir problem yaşamadık. Ne şifresini unuttunuz ki siz?
-_-hUysUzvetatlikadin Eslemsi_04 olması lazım sırası ve zamanı önemli elma işareti çıkıyor sıfırlanınca
-_-hUysUzvetatlikadin Eslemsi_04 tamam çubuk dolunca ilk açtığın ki gibi açılması lazım benim telefon öyle olmuştu ay haber et merak ettim şimdi 😅
Eslemsi_04 Blackcloud tlfonun kendi şifresini kardeşim ilk actıklarında şifre koyup kaldırmış tlfonu bu akşam kullanmak icin bakalım diyince şifresini unutmuş
Eslemsi_04 -_-hUysUzvetatlikadin acılsa mutlaka haber ederim🙂ama dolmuyo kac saattir kaldı dolmasına az kaldı ama hic hareket yok kardeşimde bilgisayardan cıkarmış tlfonu
Eslemsi_04 -_-hUysUzvetatlikadin meraba canım biz acamadik tlfncuya gitti tlfn orda acıldı şükür biz acmaya calışırken sürekli hata veriyordu