Nebahat123 Kızlar bebeğim soğuk mama yiyo. Sıcak mamayı kabul etmiyo. Soğuğa dönük olmalı mama, hatta buz gibi olmuş mamayı bile yiyo. Acaba bu sıkıntı olur mu? Merhaba sıcağı kabul ettirrmedm. Başlarda alıyordu ama şimdi sıcak olunca almaıyo
Benimdunyamm Nebahat123 ılık yap çok sıcak olmasın zaten soğuk mama çocuğun karnını usutup gaz yapabilir ılık yap
[silindi] Nebahat123 benim oğlumda sıcak ya da ılık mamayı bile içmezdi, oda sıcaklığında ki suyla yapardım hep öyle içti
Teemo07 Nebahat123 bende 1 yıldır soguk veriyordum, ılığı bile kabul etmiyordu. Ne olduysa yavas yavas sıcaga gecti. Artık ikisini de içiyor. Yaz kış soğuk mama içtiğini bilirim. Şükür bir sıkıntı yaşamadık.
Woman35 Bilgim yok ama kış aylarında 1 saatten fazla bekletmeyin mamayı yaz aylarında 30 dakikadan sonra atın çöpe
Nebahat123 Woman35 yok beklemiyorum ışık hatta soğuğa dönük bi mama yapıyorum. Defalarca sıcak verdim başta alıyordu şimdi asla almıyo