Ysmnck Merhaba 12 günlük kızımın reflüsü varmış gaviscon kullanmaya başladık başka kullanan var mı acaba ne kadar süre kullandınız ve günde kaç kez ne sıklıkla ve faydasını gördünüz mü acaba ?? Çok üzülüyorum umarım kızıma zararı olmaz
Nazlicicegim Ysmnck Biz 5.ayda kullanmıştık günde 3 kere veriyordum. 15 gün kullandım. Ama reflü ilaç kullanmaktan ziyade biraz aya bağlı ay ilerledikçe azalıyor.