Benimki 1.6 tog oda ısısı 22-23 olduğu zamanlar ince uzun kol zıbın ince tayt ince pamuklu pijama giydiriyordum yani tutumla üç kat kızım terleyen bir bebek ama o şekilde terlemiyordu bi de ağız bezleri var ya onları da göğsüne sırtına koyuyordum terleyince değiştiriyordum şu an kalorifer yanıyor ev ılık 25 derecede kalın kolsuz zıbın ve tulum giydiriyorum terlemedi henüz belki sizinki terleyip teri kuruyordur size soğuk geliyordur bence bez koyun sırtına öyle deneyin bir de