2 ay sonra 3 yaşına girecek kizim. Ama gelin görün ki halimiz perişan. Hic söz dinlemiyor , markete gidiyoruz istediğini almayınca yere fırlatıyor paramız yok alamayız başka gün alalım desem marketi inletiyor. Eve gelen misafirleri kovuyor sizi sevmiyorum gidin diye . Ağzındakileri yere tükürüyor, oyuncaklar zaten sürekli dağınık. Çıldırmak üzereyim bazen ben de dayanamıyorum artık. Kimler böyle ne yapabilirim sadece bizim mi böyleyiz