Merhabalar hanımlar. Bugün oğlumu sünnet ettirdik. Eve geldiğimizde çişini yaptığı için olsa gerek ağlama yaptı. Şimdi ara ara mizmizlaniyor. Sorum şu : 5 aylık bir bebek bu serüveni yani duruo dururken ağlamayı ne zaman bırakır ? Yarası ne zaman iyileşir? Bir de ben şunu yaptım iyi geldi dediklerinizi paylaşır mısınız tecrübelerinizi bekliyorum.