Ysmnck gaviscon bize fayda etmedi motilium diye bir şurup yazdi dr.onu kullanıyoruz faydasını gördük aynı zamanda çok kustuğu için Ar (antireflu) olarak geçiyor o mamayı önerdi dr.umuz onu kullanıyoruz.emdikten sonra veriyorum katı mama olduğu için onu kusamıyor diğer türlü bütün emdigini kusuyordu ve sürekli uyku dışında ağlıyordu düzeldi çok şükür