Merhabalar sevgili anneler
Ben bugün gebelik testi yaptım. 5 dk bekledim tek çizgiydi. Hamile değilim diye çöpe attım. Aradan 5-6 saat geçti. Wcye gittiğimde çöpteki teste bidaha baktım ikinci çizgi olmuş. Şok oldum. Şimdi 2 tane daha test alıp yaptım onlar tek çizgi çıktı. Sizce nasıl değelendirmeliyim bunu? Başına gelen varmı