Duygu29 Armoni ilk 15 gün kanamam olmuştu sonrasında kahverengi lekeye dönüşerek 1 ayda bitti. Kanamamda asla regl gibi değildi az az zaman zaman geliyordu
Cigdemm124 Armoni ben 30gube yakın sürmüştü bazen bingun gelmiyordu sonra geliyordu bunyeden bünyeye değişir ama uzun sürüyor
Meyra41 Kizlar benim 40 gun oldu kahverengi oldu sariya döner gibi oldu bugun gene kirmizi adet kanı gibi gelmis normalmi