ezoza_ o zaöna ben almamalıyım. Silşng almıştım kanguru yerine ama pek kullanamadım bebeğim sevmedi.
Biz ilk defa bugğn döndük 5 aylık olduk bugün tam olarak. Emzirme yastığına koyuyorum srkayada yastık ama doğrudan öne eğiliyo, bide böyle dik oturuyo bütün ağırlığını veriyo falan korktum beline bişey olur mu diye ama vakti zamanı gelmiş.. Bende mama sandalyesinde denicem çok sağolun