Happyyavrum 4 5 günlük annemin yanına geldim emzirmeyi kesmek istiyorum nasıl yol izlemeliyim.. İşe başlayacağım artık bırakmam lazım 24 saatlik nöbet tutacağım kızım 18 aylık şuan
asiltonunmommysi Happyyavrum valla ben bi şey sürme taraftarı değilim ama bu gidişle benimde öyle olacak heralde bende 20 aylıkken bıraktırayım istiyorum. İşe başlıcam gündüzü unutur diye düşünüyorum. Geceyi de denicem bırakmazsa komple kescem artık. Korkutmak yada onu üzmekte hiç istemiyorum. Kafam karışık
Aslmra80 Happyyavrum sirke sürdüm emdi salça sürdüm olmadi sabır taşı mi ne onu sürdüm olmadı. En etkili yol yara bandida buldum. Göğsümden 3 4 gün çıkarmadım iyice bantladim açtım açtım uf oldu anneciğim dedim öyle bıraktı.
Happyyavrum asiltonunmommysi bende aynı güvenli bağlanma denilen şey adı altında bitirmek istiyorum ama zor olacak gibi gündüz bir şekilde geçer de gece zor olur çok seviyo emmeyi bayılıyo aşk yaşıyor resmen bende çok üzülüyorum kesmeyi düşününce
asiltonunmommysi Aslmra80 bi an geliyor bana böyle keseyim diyorum ama elim gitmiyor vicdanım rahat vermiyor
Aslmra80 asiltonunmommysi canım ben kesmeye karar verdiğimde kıyamadım önce gündüz kestim gece azalttım vicdan yapıp inan öyle yapamadım bir anda kesmek daha mantıklı . Gerçekten sende yipraniyorsun