Nebahat123 Kızlar 5 aylık ve destekli oturtmaya başladım acaba erken mi? Korkuyorum da 3 gündür oturuyorum ayaklarına kadar eğiliyo, dik duruyo falan, beline bile yolur diye korkuyorum açıkçası.. Size danışmak istedim
Anneko Nebahat123 4. Aydan sonra kucakta 2 3 dakika şeklinde önermişti doktorumuz bize birde hazır olması önemli 5. Ayda ise yerde arkasına destek koyarak 5 10 dk arası oturttum gün içinde
S_x_w Nebahat123 destekli oturtmak ya yastıkla vs öne yana düşmesin diye desteklemek ya da kucağınızda elinizle destekleyerek oturtmaktır..eğer ayaklarına kadar eğiliyorsa bu destekli oturmak değildir☺️ müsade etmeyin böyle yapmasına..3. Aydan itibaren dr izni ile destekli oturtmaya başlamıştım kızımı
Uffsananebeslk Nebahat123 Benimki 5.ayını dolduruyor daha oturtmadım. Kucağımda ayakta tutarken oturur vaziyette oluyor.
Nebahat123 Anneko teşekkür ederim bende başladım 3 gündür ama etrafımdakiler henüz çok erken bişey olur deyince korktum açıkçası
hepi_anne 3 buçuk aylık ben arada oturuyorum kucağımda destekli. Ellerinden tutuyorum kalkıp oturuyor hemen.