Kızlar normal doğum yaptım 16 gün oldu. Büyük tuvaleti yaparken aynı makat yırtılıyo gibi oluyor. Ama hemen geçiyor. Anlık böyle acı veriyor. Bunu yaşayan var mı. İlk doğumum . normal mi bilemedim. Bir de klozete oturunca kalkarken vajinamda hafif doğum yaparkenki baskı oluyor sonra geçiyor. Sadece klozettr oluyor. Sizde de bunlar var mı.