Selam kızlar yarın eşimin kız arkadaşı (sosyal) kahve içmeye gelcek bana bende hiç kendim bir şey yapmadım çok vaktim yok kahve içip kalkıcam dedi🫠
Şöyle düşündüm🫶🏼
Ortaya servis hazırlyacam
Ekler
Tartolet
Soğuk baklava aldım bunları ortaya koyacam
Ve meyve tabağı hazırlyacam doğrayacam ve süsleyecem 🌸
Ve kahvenin yanına su ve meyveli soda koycam
Çerez koymaya gerek var mı?
Sizce kendim bir şey ypmama gerek var mı?
Kızım aşırı yoruyor bu aralar beni sabaha kadar uyumuyor ve mız mız 🥲