deniz616161 Çokk inanılmaz memnun kaldık. Önce muayene etti baya konuştuk sonra işlem odasına geçtik oğlum yatmakdan sedyeden nefret ettiği için tedirgindim ama hemşireler bissürü oyuncak getirdi parmak kuklalar oğlum cok sevindi ilgiliydiler cocuga oynadılar o ara lokal anestesi yapıldı bizde başında oynamaya devam ettik oğlumla ne acı ne sızı 10-15 dakikada işlem bitti eve geldi uyuttuk ilk gün dahil hic ağrısı acısı huysuzluğu olmadı sonuna kadar hakediyor ücretini çocuk anlamadı bile daha erken gitseydin dedim biraz pahalı ama çocugunuzun başındasınız cocıgun pskolojisi bozulmuyor memnun kalacaksınız emin olun. Dikişler kendliğinden düşüyor 1 ay sonrada kontrole gittik herşey yolundaydı.