K_efem 3,5 yaş kızım hamile olduğumdan beri kekeliyordu geçtiğimiz yaz baya kekemeydi hatta birden başladığı için uzun süredir görmeyen görünce ha gayret söyle diyip gülüyordu veya kekelediniz kelimeyi söylüyordu bende ikaz ettim hep gülmeyin veya tekrar etmeyin dedim. Sabırla hep dinledim ne diyecekse insanlara da öyle söyledim. Çünkü dikkat çekmek için yapıyolar. Doğum yaptım bebeğim şuan 4 aylık kekelemiyor çok şükür. Tabi o bitti bu sefer başka şeyler başladı. Bu dönemde maalesef dikkat çekmek için herşeyi yapıyolar