Alse35 [silindi] 12 krem kullandım işe yaramadı çoğu son 2dir dermolife çinko oksit isimli krem kullanıyorum eczaneden 30 TL maşallah çok iyi geldi 2 sürüşte toparlıyor
Gryffindor [silindi] Rica ederim. Oğlumun pişiği nerdeyse kanıyordu kısa sürede rahatlatıp iyileştiriyor. Yani bizde etkisi bu. Nişasta bilemedim kurutur falan daha çok acır canı. Çok geçmiş olsun
[silindi] Bicirik59 gerçekten miii ya deneyeyim bende. O kadar para verip pahalı kremler aldım inanın etkisi yok
Gryffindor [silindi] Zeytinyağı süren çok var ama arkadaşımın doktoru asidik olduğu için sürmeyin demiş o da bana öyle söylemişti sürmedim. O yüzden fikrim yok. Ama süren çok fazla.
Minel-inannesi Gryffindor zeytinyağını cezvede bi tasim kaynatip dumanini attirdiginizda asiti gidiyor aklinizda sun çiğ zeytinyağını direk surmeyin daha beter eder kuzucukları
[silindi] Bicirik59 sağol canım ben bi doktoruma da sorayım onaylarsa kullanayım . Bazen hiç pişiği olmuyor bazen de yoğun oluyor
Alse35 [silindi] yok doktorların önerdiği herşeyi kullandık ama bi kere iyi geldiyse ikincide işe yaramadı eczaneye sordu eşim bide bunu deneyelim dedik iyi ki de almış çok şükür çok iyi geldi İnternetten de araştır istersen bundan sonra favorim 🥰