incikko Bebeğim 7.5 aylık burnu tüm gün su gibi aktı ve burnu hırıltılı baya serum fizyolojik damlatıp aspiratörle çekmeyi denedim asla ama asla bırakmadı şimdi uyutuyorum gece napsam daha rahat uyur
Alparslan54 Tasdelens incikko odanızı nemli tutun makinamniz yoksa petek üstüne ıslak havlu koyun baş ucuna soğan karanfil batırıp koyun işe yarıyor kendimde yapıyorum alerjim var hep tıkanık beni bile rahatlatiyor
Tasdelens Serum fizyolojik damlatmayın Bebeği yan yatırıp şırıngayla burun deliğine yarı yarıya sıkın sonra yüzüstü çevirip sırtına vurun burnu açılacaktır i youtubeda videoları var. Nem makinanız varsa nane yağı damlatıp odasında çalıştırabilirsiniz
Minos_oglum Nane yağı yastığina veya kazağın yakasına damlatın az bişey çünkü çok ağır malesef bende aynı durumu yaşıyorum Allah evlatlarımıza şifa versin inşallah 🤲