Selam anneler 6 ay önce epidural anestezi ile dogum yaptım şu zaman oldu hala iğne yapılan yer elimle hafif bastırınca ağrıyor onu dışında sırt ve bel ağrım da hiç geçmiyor, doktora gitmeyi düşünüyorum onun öncesinde merak ettim aynı durumu yaşayan varsa bu ağrıyla ilgili neler yaptınız?