GunesC Merhaba.oglum 2 yasinda.sutten keseli 1 yil oldu.lakin bir kac gundur sıkıyorum sut geliyor.bu normalmi.doktorla konusdum yarin randevum var.ama internetde o kadar sey gordumki icim rahat diyil