Ayb7kemmm normalde bebeğiniz emiyorduysa, pompayla sağarken gelmemesi o yüzdendir, alışkın olmadığı İçin. Zaten pompayla gelen miktar hiçbir zaman asıl var olan süt miktarını göstermez, bebek çok daha fazlasını emer. O yüzden biraz kendinizi rahat bırakmaya çalışın, sütünüz var ve bebeğinize yetecektir