Arkadaşlar 2.5 aylık bebegım gündüzleri 1.5 saat uyanık kalıyor 40 dk anca uyuyor ılk bebegım cpk güzel uyurdu gündüzleri normal Mİ yoksa kısa mı 40 dk benım gibi olan var mı gece uykusunda sıkıntımız yok 20 de gece ıykusuna geçiş yapıyor bırdaha 00.00 da emzirmek için uyandırıyorum sonra bırdaha saat 4 yada 5 te kaldırıyorum ama gündüzler cok kısa geldı bana 8 de güne başlıyoruz 9.30 da yatırıyorum sonra 40 dk ya var ya yok uyuyor uyanıyor sonra 1.5 saat uyanık duruyor sonra tekrar uyku saat akşam 20 ye kadar bu sekılde gidiyor