Pastaneusuluislakkek Merhabalar, elimde 1 kutu gaviscon infant var. Duyduğuma göre ilaç yoktaymış. Ben aldığımda da öyleydi. Eczane eczane aramıştık. 1 yavruyu yarasın isterim🙏🏻 ihtiyacı olan yazsın…
tazeanneeeee Pastaneusuluislakkek bende de var bir kutu içinden en fazla 10 paket kullanılmıştır ihtiyacı olana gönderebilirim
DlrOzn Pastaneusuluislakkek benim şu an ihtiyacım var henüz bakmadım eczaneye ama bulamayacağıma eminim fiyatı nedir acaba
Pastaneusuluislakkek DarkSwan kargo ile gönderim sağlayabilirim. Ücretsiz göndereceğim sadece kargo parası ödersiniz. Geçen bir hanımefendi özelden yazdı almak için fakat sonra dönmedi tekrar. O kadar ihtiyacı yokmuş demek. İsterseniz yarın veya perşembe günü gönderebilirim
Pastaneusuluislakkek tazeanneeeee DarkSwan isterseniz irtibat kurun hanımefendiyle. O da göndermek istiyor
tazeanneeeee Aseb4 sizden önce birine söz verdim kusura bakmayın yeni post açın mutlaka çıkar birilerinde