Demincekk Merhaba kızlar oğlum 4 ay 17 günlük ağladığı zaman gözyaşı gelmiyor eltim de dakikada bir bu çocugun niye gözyaşı gelmiyor diyip diyip beni çileden çıkarıyor şimdiye çoktan akması lazımdı diyor ne zamn akmaya başlar sizlere sorayım dedim.
Minel-inannesi Demincekk benim kizim 2ay 25gunluk asagi yukarı bi 10 15gundur felan gozleri islanmaya basladi oda yalandan aglamassa😊 3 aylikken goz doktor muayenesi oldugunda doktorunuz bisi demedimi?
Miray59 Demincekk yani bu çocuktan çocuğa değişir bence benim kızım doğduğu andan itibaren sulu gözdü
Ezelsara Demincekk merhaba benim kızım erken doğdu 12 gün küvözde kaldı gelişimi tamamlanmamıştı göz damarları gelişmemişti 1 ay içerisinde gelişti şu an 4. Aya girmeye 5 gün var ve çok ağladığı zaman göz pınarı ıslanıyor sadece
yagmurkokusu_ Demincekk kro 4 ay 5 günlük düz 2 ay 5 günlük içten ağlarsa geliyor gözleri akıyor hele aşı da filan kirpikleri karışıyor ama normal ağlamak için ağlıyorsa kupkuru 😂
Demincekk Miray59 Sanırım öyle çünkü arkadaşımın oğlumun 6 aylıkken gelmeye başlamış eltim de 3 aylık tı gelmeye başladı dedi kendi oğlu için bilmiyorum üzülüyorum inşallah Bi sıkıntı yoktur
Demincekk Ezelsara Maşallah çok sevindim gelişiminin tamamlanmasına Rabbim sizlere bağışlasın 🙏🧿❤️ bizimki de sadece öyle oluyor hafif böyle ıslak duruyor ama gözyaşı akmıyor