Elifmm Normalde yürüyo ama 2 gündür parmak ucında genelde yürüyor güzel yürü dedigim zman düzeltiyor ayagını.
Deletedmom_61 Elifmm ya benimki yürüteç kullandı 14 aylık olmak üzere son 15 gündür kendi yürüyor ama hep ucunda çok üzülüyorum yuruteci çok kullanmadik ama ondan oldu