Daisyy benimde oğlum 3 buçuk aylık cumartesi günü sünnet olacak . Önce pipisini bir iğne ile lokal uyuşturacaklar sonra da 10-15 dakika sürer sünnet işlemi dedi . Bizi hatta yakın akrabalar da isterse sünnet olurken odaya alacaklar . Hatta telefonunuzun hafızasında yer açın sünneti çekersiniz doktorun açıklamalarını da kaydetmiş olursunuz dediler . Çok huzursuzlanır mı ya da travma olur mu diye sorduk henüz küçük olduğu için hatırlamaz ama yaş büyüdükçe travma oluyor dedi bir de ilk çiş ve 2 saat sonra anestezi etkisi geçince ağrı olacağını söyledi ilaçlarla bir şekilde sakinleştirmeye çalışacağız artık .