mucizeemmm aynı durumdayız tam 3 yaşında 12,5-13 kilo 98 cm aşırı inat bez bırakmak ne ki altını alamıyorum üstünü değiştiremiyorum hiç sallamıyor beni iştah için takviye de kullanamıyoruz çünkü onlarıda içmeyi asla sevmiyor 1 saat kaşık elimde ikna etmeye çalışıyorum en sonunda pes ediyorum artık 3 öğünün bir kahvaltı zorla sadece kaşar pwynir zorla yumurta nadiren zorla tahin pekmez bunun dışındakilerin tadını dahi bilmiyor öğle pilav makarna akşam cici bebe arada kaju yer ve ben yediriyorum kendisine kalsa asla açlıktan ölür yemez bunladar kötü beslenirken bazı öğünlerde sadece ekmek parçası yer başka bişey ağzına koymaz çikolata ve dondurma dahi yeniyor benden dha beter durumda olan var mı her gün için için ölüyorum