AAslan22 Kardeşim Urfa’da polis memuru bende Urfa’da çalışıyorum.Sosyal hayat avm dışında pek yok gibi yada biz ankaradan geldiğimiz için bize öyle geliyor.Ama kardeşim polis olarak memnun.Oda istanbuldan gelmişti buraya.İstanbul’a göre çok rahat diyor