52 günlük bebeğim mama ve meme devam ediyoruz sütüm azalıyor zaten emerken belli bi süre sonra ağlamaya sinirlenmeye başlıyor. 60 yada 90 cc veriyorum bebelac gold kullanıyoruz. Yaklaşık 4 gündür ıkınıyor ama gazdan değil belli yani dün gece ve bugün gece poposunu kulak çubuğu ile uyardım yaptı ama baya cıvıktı ishal gibi sma ishal değil öyle olsa gün içindede yapar. Ev sahibim hemşire biraz ona güvenerekten mamasına bir ç.K zeytin yağı koydum günde bi kere ama oda fayda etmedi mama değiştirmek istedim eşim önce bebevita deneyelim dedi ama onu içerkende çığlık çığlığa ağladı iki kere denedim sonra geri bebelac verdim rahat rahat içti şimdi başka mamaya da geçemem her mama 200 den başlıyor içmezse öyle kalır napacam ben🥲