Cakbibeslik Merhaba. 20 aylık oğlumun doğduğundan beri desteksiz ve uzun süreli bir uyku düzeni vardı. Son 1 haftadır alakasız saatlerde uyanıp sadece ağlıyor. Çok uykusu olduğunu fark ediyorum ama uykuya direniyor. Odasına yanına gittiğimde beni görünce sakinleşiyor odadan çıktığım gibi tekrar başlıyor. Bu ayda bu şekilde bir durum yaşayan başka bir anne var mı acaba merak ettim? Nasıl bir yol izlemem gerektiğini de bilmiyorum ama bu süreç biraz yormaya başladı beni. Dün gece saat 1.30’dan 4e kadar sadece ağladı. Karnının tok olduğuna da eminim. Ama anlayamıyorum?
pasaklisinkukuli Cakbibeslik uyku terörü yaşıyor olabilir İzlediği yada yaşadığı birleyden yakın zamanda korkmuş olabilir İki yaş krizi yaşamaya başlamış olabilit
Kuzeybey2209 Cakbibeslik maşallah 20 ay yatırmış hirsini aliyor desene Ah kardeşim 27 aydır adam gibi uyumadım
Deletedmom_105 Cakbibeslik kızım 20 aylık olacak ve baktım 2 köpek dişleri çıkmış, geliyorlar,en çok dişlerin çıktığı yoğun dönemler.. uyku terörü araştırın, bizde şuan uyku sıkıntısı yok ama birşey onu etkşlemiş olabilir,korku,gördüğü her hangi birşey…
Cakbibeslik pasaklisinkukuli onda bu denli etki edecek hiçbir durum yaşamadık özellikle düşündüm gün içinde çok mutlu aktif ve pozitif ama bilemiyorum tabiki. Kızımda hiç bu tarz bi şey yaşamadığımız için de şaşırdım açıkçası. Resmen yenidoğan gibi uykuya direndiği oluyor.
Cakbibeslik Deletedmom_105 son azı dişleri kaldı çıkacak ama damaklarını kontrol ettim herhangi bir kabarma şişme yok.. Sanırım diğer annelerin de dediği gibi bir şeyden etkilendi sebebini bulmaya çalışıyorum umarım geçici bir durumdur..