30 ve 45 olarak 3 hekim raporu aldım. Doğum iznimin bittiğini bebeğimin küçük olduğunu rapora ihtiyacım olduğunu kurumumun sorun çıkarmayacağını anlattım( öncesinde kurumunuzla konuşun kabul edilmezse hakem hasteneye gönderirler rapor veren doktor tehlikeye atmak istemiyor kendisini. Biri doğum yaptıran doktorum biri de genel cerrahiden bir doktordaydı. Sorun yaşamadan almıştım