mihra2022_ Kizlar bebeğim 3 aylık 🙏vesikalık çektirip hatıra olarak saklamak istiyorum siz ilk vesikalık fotoğrafını ne zaman cektirmistiniz 🤭
okuyor mihra2022_ 1 yaşında cektirecegim. Her yaşında cektirmek istiyorum. Ama pasaport için doğar doğmaz bile çekiyorlar 😇
[silindi] mihra2022_ bizde 3aylıkken çektirmiştik pasaport için. Çok şapşik çıkmıştı ağzı açık salyası akar bi şekilde🤪😅