Merhaba. 1 aylık bebeğim var ve emiyor. Geceleri bazen uyumak istiyorum ve o zaman mama veriyorum. Ya da gün içinde süt sağmadıysam, birkaç saati kendime ayırdıysam, evde yoksam o arada gene mama veriyoruz. Sizce kötü mü yapıyorum? Sütüm var, emiyor o şekilde besleniyor ama arada mama vermek beni neden garip hissettiriyor bilmiyorum.