Urasss13 ecrinn123 evet gittik bugün çok şükür doktor baktı normal herhangi bir sorun yok dedi😊 sen gittin mi? Çok kısa sürdü 5 dk bile yoktu neredeyse
Urasss13 ecrinn123 Ne güzel sevindim valla insanın aklı çıkıyor konu bebeği olunca 😊 sağlıklı olsunlarda gerisi boş 😊