Cansudede Merhaba güzel annelerim oğlum 2.5 aylık 70 günlük falan ama emzirdiğim zaman ve mama verdiğin zaman kusuyor bazen az bazen çok yoğun kusuyor var mı benimle aynı durumda olanlar veya deneyimli olanlar ne yaparsam geçer ilçede olduğum için buradaki doktor iyi değil bilgisi olanlar yazabilir mi .
Gunesinannesii22 Cansudede mama fazla geliyodur belki ya da o mamayı sevmiyo olabilir bizde mama içerken çok kusuyodu sonra mamayı bıraktık şükür ama kusması biraz daha devam etti kilo alımı normal olduğu için ve pütürlü kusmuksa sindirmiş fazlasını kusmuş demekmiş 4. Ayda geçti bizim
Ozumaslan Cansudede benim de bebeğim tam 2 aylık sürekli kusuyordu tam anlattığınız gibi doktora gittiğimizde reflü olabilir dedi daha dik konumda mama veriyorum yada emziriyorum ve bi 10 15 dakika kucağımda yine dik konumda tutuyorum mutlaka gazını çıkarıp daha sonra reflü yatağına yatırıyorum kusmaları azaldı bu şekilde tavsiye ederim
blself33 Cansudede merhaba canım benimde ilk çocuğum hiç kusmasi yoktu ama 2. Cocugum emzirdigim verdiğim mama o kadar aşırı tarzda kusuyorduki ne kadar bez kıyafet koyarsam kalmıyordu üstüm basım hep kusmuk büyüdükçe azaldı yaşına girdikten tamamen bitti.
Cansudede tubasd valla benim sütümü içinde fazlasınımı atıyor ne yapıor anlamıyorum ama mama içinde kestirip kusuyor
Mrcannesi Tam anlattıgınız gibi 1 bucuk aylık bebeğim fışkırır tarzda ilk bebeğimfe böyke bişi olmadıgı için korktum açıkcası ama ateş huzursuzluk yon bizde
Firdes34 Bende oğlumda 4,5 aya kadar yaşadım aylık kilo alması iyi olduğunu için zamanla geçer demişlerdi 4,5 aylık olunca geçti çok şükür
Cansudede Firdes34 çok şükür umarım bizimkide geçer çok zor ya kıyafet değiş ne halı ne döşek bişey kalmadı vallahi
Cansudede Gunesinannesii22 kaç cc mama veriyorsunuz peki benimki 2.5 aylık bazen uyku süresine göre 60 cc veya 90 cc veriyorum gece 90 verince kusmuyor ama gündüz 90 verince kusuyor
Cansudede Ozumaslan bende dediğiniz gibi yapıorım ama yok hiç azalma yok bende böyle giderse götürecem doktora
Cansudede blself33 umarım bizimkide geçer ya gerçekten korkuyorum artık kusmasından bişey olacak diye içimi rahatlattınız teşekkür ederim
Ebrushkaa Cansudede emzirdikten sonra mutlaka gazini çıkarın hatta bir kere çıkarttı diye hemen bırakmayın 10 15 dak pat pat yapın arti emzirdikten yada mama verdikten sonra hemen yatirmayin süt kesiği yada sütü kusuyorsa sorun yok.bazen fazla yiyebiliyorlar ondan fa kusuyor reflu yatağı alabilirsiniz eğer bütçenizi zorlarsa şayet ben besigindeki yatağın altına eğim verdim kafası ve gövdesi biraz eğimli duruyor çarşaf yardımıyla yapabilirsiniz.kilo alımı normalde endişe etmeyin gecmis olsun
Cansudede Ebrushkaa evet bunu deneyecem beşiğine eğim yapacam belki o zaman kusmaz teşekkür ederim güzel öneriniz için Allah razı olsun
Mrcannesi Cansudede kulak iltihabı geçirdi yarı antibiyotik sın günü belki antibiyotik kusturuyor bilmiyorum yarın kbb götürcem tekrar kontrole
Miray_28 Cansudede merhaba kızım 6 aylık bizde hala devam ediyor kusma doktor kilo alımında sorun olmadığı için reflüden kustuğunu söylüyor biraz da obur kendisi doyduğunu anlamaz hep çok ister ben 2. Aydan itibaren malesef hep mama verdim ve mamaların içerisine anti reflü mama aldım bebelac thickener diye geçiyor ölçeği normal ölçeklerden çok çok küçük her mamaya 1 ölçek atıyorsunuz o su kıvamını koyulaştırıyor miğd ye oturmasını sağlıyor biz 2. Ayından beri kullanıyoruz hala var ama çok değill 8-9 aydan sonra daha da azalır demişti doktorumuz isterseniz siz de debeyin bahsettiğim özel mamayı her marka mama ile kullanılabiliyor
Gunesinannesii22 Cansudede her emmeden sonra 30 cc veriyodum sonra bikaç emmede bir 60a düşürmüştüm gecede uyku arası 60 veriyodum bazen uyandırmadan hip kullanıyodum doktor sma önermişti smada çok kusmuştu kötü kokuyordu zaten o
blself33 Cansudede bide canım mamasını değiştirdikten sonrada kusması biraz azalmıştı bilgin olsun. Korkma çocuğunda herhangi bir farklılık görmediğin surece
Ecemilay Cansudede bende eğim yapıyorum battaniyeyi reflü yatağı gibi serdim kusmaya devam etti sadece gazı azaltıyor o şekilde