Azrasmomm Merhaba arkadaşlar 42 günlük bebeğim var. Son bir kaç gündür çığlıklar içinde durmadan ağlıyordu. Gazı olduğunu biliyorduk çok üzülüyodum. Doktor kontrolüne gittik reflüsüde olabilir diye gatsrotuss baby şurubunu verdi. Çok şükür kızım biraz daha iyi gün içinde uyuyor. Her uyanık halinde ağlamıyor. Kullanan var mk
gozdearas Azrasmomm muayene etti her beslenmeden sonra kusuyordu arada da ileri doğru fışkırtarak kusuyordu o şekilde koydu