Geçen hafta bebeğimde biraz öksürük vardı 9ay muayenesine gittik doktora söyledim boğazına baktı biraz kızarıklık var dedi . İburamin zero diye bir ilaç ve gece yatarken vermem için bi de damla verdi . Bebeğimin normalde kuru öksürüğü vardı fakat 2 gündür dolu dolu öksürüyor sanki balgamı varmış gibi acaba iburamin isimli ilaçtan mı oldu diye düşünüyorum kullanan var mı basınıza böyle bişey geldi mi acaba hanımlar? İlaçtan çnce daha az öksürüyordu bebeğim