tatlibiranneo Birinci katta oturuyoruz ve ev kolay ısınmıyor bende 55 te yakıyorum bu sefer de akşamları ısınıyor şuan sıcak mesala sabahları ev buz gibi oluyor petekler de ılık oluyor bu neden kaynaklı olabilir ?
Mrysmg tatlibiranneo eşiniz peteklerin pis suyunu değişebilir. Ve peteklerin gazı mi havasi mi ne bosaltiliyormus oda duzeltiyormus isiyi
Saafie tatlibiranneo Bizim de geçen sene öyle oluyordu , bir ay önce garantiden bakmaya geldiler bir sıvı döktü ondan sonra ısınmaya başladı
Miracinannesi52 tatlibiranneo bende birinci katta oturuyorum hatta doğalgaz yemi döşettik gündüz sıcak oluyor akşam soğuk oluyor 45 te yakıyoruz acaba kombiden su akan boruyu kovanın içine koyup da su dolu kovanın içinde duruyor olabilir mi bize adam dedi ki borunun ucu suya değmicek eğer suyun içinde durursa kombi bozuluyor haberiniz olsun demişti
PatronBebek tatlibiranneo kombiniz nasıl bilmiyorum gerçi ama oda termostatları var. Odayı sabit derecede tutuyor. Kombiyi siz açmıyorsunuz oda ısısı düşünce termostat açıyor yükselince kapatıyor Bi araştırın
Mrysmg tatlibiranneo benim başka bildiğim bir sey yok malesef bununla ilgili. Isterseniz bi teknik servisi arayip sorun bilgi vereceklerdir
Miracinannesi52 tatlibiranneo Allah Allah benim gördüğüm her Petek’te var hatta şuan bizimki sıfır takıldı onda bile var yani su damlıyor sürekli
elizabeth tatlibiranneo sabaha karşı çok soğuk oluyor çünkü yeterli gelmeyebilir. Kombi bakımı yaptırmadıysanız da bi kombinizi temizlettirin.
Endegerlimoglum bende pek anlamam ama bizim peteklerde öyle arada kendini soğutuyor belki normaldir dinleniyodur kendini soğutuyordur.