Merhaba 10 gün sonra 11 aylık olucaz ama sanki bir şeyleri hep eksik yapıyorum sanki doymuyor hissi hiç içimden gitmiyor. Çok yiyen bir bebekte değil ama ek gıda ve mama döngüsünü nasıl yapıyorsunuz? Mesela sabah kahvaltı sonrası mama verince öğlen ve akşam iki öğünü vermek zorlaşıyor ve çok yemiyor. (İştah açıcı birşey önerir misiniz?) Mamayı yavaştan azaltmalı mıyım? Yada aralarda az mı vermeliyim? (11 aylık olcak maksimum 150 cc içiyor oda çok nadir)
Herkes gece beslenmesini kesiyor ama benim çocuğum akşam 7 oldu mu durmaz uyuyor hemen ve sabah 6 da kalkıyor gece beslenmesini kesmeye içim el vermiyor zaten gündüz hiç yemiyor. Cidden bu yemek konusunda çok başlardayım ve şimdiden tükendim :/ tavsiyeye ihtiyacım var.