Ayseeylul35 Merhabalar bebeğim 3 buçuk aylık uyuz oldu biraz geçti ama daha var gibi ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz çok üzülüyorum ve üzüldüğüm için sütüm kesildi emmiyor 1 aydır