Armoni yenidoğan bebek 2 saatte bir emzirilmeli, bebeğim doymuyor diye endişelenme o yeterince senden besleniyordur zaten beslenemeseydi ağlardı kendini belli ederdi yani o yüzden sık sık emzir annesi. sütün geliyorsa eğer bebeğinde senden emiyorsa biberona hiç gerek yoktu, bebek emme refleksiyle dünyaya gelir biberona alıştı diye göğsünü vermemezlik yapma bol bol emzirmeye devam sağlıkcakla kalın..🙋🏻♀️