Mrysmg benim bebeğim 1yasinda oldu artık çok şükür genelde instagramda birannenindeneyimleri diye b sayfa var ordan yaptım tarifleri ama tadım aşamasında evde kendim haşlayarak cam rende kullanarak ilerledimm .
Ben avakadoyu hic tek vermedim tqdim olarak yutamaz diye çünkü ben yerken güçlük çekiyorum alışık olmadığım b tat