Kizlar mrb ben sezeryan doğum yaptım hastaneden sabah erken taburcu oldum doktorumu görüp soramadım. Taburcu olduğum gün hemşire yaranın üzerindeki banti çıkardı doktora kontrole gitmen gerekiyormu? Bunu sormanın sebebi diğer bebeğimi doğum yaptığında bantla eve gonderilmistim 7. Günumde ise bantimi çıkarmıştı doktorum oyuzden gitmiştim şuan bant yok gitmen gerekiyormu