Sahrabalam Kızm 20 aylık her beslenme sonrası nadirdir yapmadığı genelde hep yapar sizde durumlar nedir acaba normal mi böyle bişey
Sahrabalam Bicirik59 hani bebekken böyle olunca sevinirdim ama ek gıda olunca acaba yanlış giden bisey mi var diye düşündüm çok teşekkür ediyorum