Moniza şu an herkes o kadar mutsuz ki insanın içinin darlanmaması, bir şeyleri kafaya takmamak mümkün değil. Hızla da çoğalıyor ayrıca 🤷🏼♀️ Gelecek kaygısı vs her şey olabiliyor. Tatile falan çıksın hava değişimi iyi gelir. Bir de sizin sormanızla olmaz oturup hoş sohbet edeceği, derdini anlatacağı kişi lazım. Aile bazen sorunları küçümsüyor ya da çok büyütebiliyor o yüzden derdini aile ile paylaşmak istemiyor. Bir de maddi durumu iyi deyip geçmeyin şu an çevrede çok fazla kumar, borç dertleri duyuyoruz. Böyle bir sıkıntısı olup olmadığını iyice araştırmakta fayda var.