Herkese selam on aylık bebeğim, 6-18 emzige geçince emziği bıraktı.. geceleri çok zorlanıyorum bu şekilde başına gelen var mı? Farklı marka da bakıyorum ama henüz almadım. Philips avent kullanıyorduk 6-18 de ucu biraz büyük geldi benim de gözüme. Zaten ilk verdigimizden beri oguruyor ucu ona da büyük geldi