Kimbu ben şarkılar açıp söylüyorum onunda elinden tutarak yada hafif sallayarak o modda, ya da bir şeyler anlatıyoruz gözümüzün içine bakıyor şimdi hikaye kitapları aldım onları okumayı düşünüyorum zeka kartları var onları gösterdiğim oluyor o şekilde vakit geçiriyoruz bazen yüz ğstü koymaya çalışıyorum sma onu pek sevmiyor sanırım ya da yatağında dönencesini açıp bırakıyorum onu izlemeyi de çok seviyor bir kaç şey yapın hangisini severse ordan ilerleyin bencr bizim ki her zaman böyle değil ama imkan buldukça bunları yapıyoruz