kidso benim kızım 5.5 aylık Rabbim beterinden korusun buna da şükür elbette ama doğduğundan beri hastalık vs. çok çektik ama inanın nedense en çok diş dönemi beni korkutuyor 🥲 dediğim gbi henüz 5.5 aylık ama her huysuzlandığında aha diş mi gelcek acaba deyip duruyorum 😂